2015. július 3., péntek

Avon rendelések - Big and Daring

Tegnap előtt megjöttek végre a várva várt rendelt Avon termékeim. Már mindegyiket ki is próbáltam, igaz még nem volt sok időm tesztelni, de leírom az eddigi tapasztalataimat.


Először is ezt az Avonos szempilla göndörítőt akartam megrendelni a szempillaspirál mellé, mert a régim már eléggé elhasználódott, és soha nem is igazán szerettem, csak nem volt más. A régim sima szürke volt így jól láttam merre járnak benne a szempilláim így ezek után egy kicsit furcsa volt, hogy ez fekete, de ez sem okoz nagy problémát. Amúgy nagyon szeretem, finom párnás, nagyon jól kézre esik, könnyen lehet vele dolgozni. Meglepően jól illeszkedik mindkét szememhez, az előzővel a jobb szemem szempilláit jól be tudtam göndöríteni a másikat össze-vissza, de ez tökéletesen végzi a dolgát. Krémmánián is csupa jót írnak róla.:)

Sajnos a Big and Daring szempillaspirálról már nem tudok ilyen ódákat zengeni. Azért vettem meg, mert jön a nyár és meglepő de nincs vízálló spirálom és mindenképp be akartam szerezni egyet.

Így képeken annyira nem jön ki, de igazi nagy csomós póklábakat csinál. Annyira nehéz vele dolgozni, mert ormótlan nagy keféje van, ami túlzottan sok festéket vesz fel. Nem tudom, hogy fogom elhasználni, lehet hogy majd letörlöm valahogy a keféről a felesleget és úgy próbálkozok. Megpróbáltam utána szempilla fésűvel orvosolni a dolgot, de még azzal sem sikerült szétválasztani a szálakat. Messziről látni a póklábakat, nekem ez már túl sok. Az meg, hogy "dúsító" szempillaspirál azt hiszem látható, hogy nem igaz, inkább csak még jobban összeragasztja a meglévőket. Szóval, jól beleválasztottam, ha tudtok jó vízálló szempillaspirált akkor kérlek írjátok meg.

Szerencsére a szemceruzával kapcsolatban már pozitívabbak a tapasztalataim. A dobozán nincs feltüntetve, hogy vízálló, pedig az, az újságban és az Avon oldalán is szerepel, hogy vízálló. Ezt is a nyárra vettem.:) 


Az első kép ahogy végighúztam a kezemen a ceruzát, a második pedig vizes dörgölés után láthatjátok. Engem meggyőzött, igaz, hogy lekopott, de azért nem túl életszerű, hogy vizes kézzel fogom dörgölni a szemem, miközben tudom, hogy szemceruza van rajtam. Szerintem nagyon hasznos lesz a nyár folyamán, és örülök, hogy ez nem olyan, mint a szempillaspirál társa. Elégedett vagyok vele, alapvetően úgy 1500 forintba kerül, de azt hiszem én akciósan jutottam hozzá olyan 700-800 forintért, teljesen megéri az árát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése