2015. július 1., szerda

Ebay-es körömmatrica tesztelés

Kezdjük ott, hogy nem a legszebb mintát sikerült kiválasztanom, de úgy gondoltam, hogy ez az első ilyen tesztelésem, még sohasem próbáltam ki semmilyen körömmatricát, így megéri azt a 200 Ft-ot.


A hátoldalán találhatunk egy szép kis leírást, hogyan kell használni lépésről lépésre. Azt is ígéri, hogy nem tesz kárt a körmökben, hiszen ezeken keresztül is tudnak lélegezni, és, hogy 7 napig is kibírja akár. Ezt az utóbbit még le kell tesztelnem.:) Update: gond nélkül bírja az egy hetet, pedig egyáltalán nem kíméltem, szerintem még tovább is bírná, ha nem untam volna meg.


Először is azon borultam ki, hogy mégis kinek vannak ilyen körmei. :D Egyik sem volt jó egyik körmömre sem, a kisujjamra jóval nagyobb volt a legkisebb is, a nagyujjamra pedig kicsi volt a legnagyobb. Szóval előtte le kellett valahogy vágnom belőlük, ezért lettek ennyire összevisszák nekem. 

Maga a használata nem túl bonyolult, hozzáméred a körmödhöz ami a legjobban illik, levágod, lehúzod róla az átlátszó fóliát, majd magát a matricát kell leszedni a lapról, ezután már ragaszthatjuk is a körmünkre.

Kézügyességem az eget veri :D Ha sikerült elsimítani a körmön, le kell vágni a kilógó részt, a maradékot pedig reszelővel le lehet könnyedén reszelni. A végeredmény ez lett:

A mintát és a méreteket leszámítva nekem tetszik, és jó buli volt kipróbálni. Nem hiszem, hogy ez a mindennapi rutinommá fog válni, de néha-néha belefér. Igaz szerintem maradok a nem ilyen teljes matricáknál, mert az én kézügyességemhez ez már sok. :D Itt találhattok matricákat a világ összes színében és mintázatában, jó keresgélést: http://www.ebay.com/sch/Nail-Art-Accessories-/107876/i.html?_from=R40&_nkw=nail+sticker

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése